2010-07-30
 14:22:27

280dagar.

Jamen dåså. Då var dom där 280 dagarna passerade och jag är planerad att komma till världen idag.
20100730, ett datum som etsade sig fast i mammas och pappas huvud i mars när tanten med ultraljudsapparaten sa att då, då kommer bäjbisen. Har jag kommit än då? Näpp.

Var till barnmorskan på kontroll idag, allt såg bra ut och mitt hjärta tickade på fint med 140 i puls. Vi ses den 6/8 sa barnmorskan till mig när vi gick. Vi får väl se om vi ses. Kanske bara magen hon får se då med och inte mig.

Mamma hade jätteont i igårkväll när det var godnattdags, inte såna där kraftiga värkar som dom flesta andra blivande mammor har. Mer som mensvärk, endel får tydligen bara såna värkar. Mormor hade ju bara det så hoppas att mamma också bara får såna. Yes, äntligen tänkte mamma, nu sätter det igång! Men inte då, jag bara tränade lite.

Så fortsätt vänta ni, jag kommer när jag är klar här i magen.


Ingela

GRATTIS till er prins!!! :-) Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: