2010-07-06
 14:45:38

Varmt...

Nä nu börjar det bli riktigt varmt. Mamma säger att det är svalare utanför magen än innanför. Jag tror att hon ljuger. Hon bara säger så för att locka ut mig.

Imorrn ska vi till tant Elisabeth igen och mäta magen och lyssna på mig. Kanske kanske har jag växt lite sen sist, jag har då börjat sjunka ner i mammas mage. Kanske inte syns så där jättemycket, men det känns tydligen.

Nu är allting klart för mig här hemma, till och med brorsan och syrran har fått sig en dusch. Ja, hunden och katten alltså. Bilen är dammsugen och skurad och bilbarnstolen står redo att monteras in.
Min chevrolet är också hämtad, eller ja jag hade ju hoppats på att få mig en cheva men jag får tydligen nöja mig med en grön emmaljunga istället. Snåla mamma och pappa. Nåja, jag fyller ju år mer än en gång...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: