2010-04-26
 18:48:06

Hittills...

Hej du Morfar, å alla andra..

Eftersom att ni efterlyser magbilder så kan jag väl bjuda på en liten sammanfattning, del ett varssigo!


Lördag 28/11. Mammas lingontant kom aldrig, orsaken? Jag såklart! Veckan före trodde en jättedum läkare att mamma hade en hjärntumör för att hon hade så himla ont i huvudet och sov mest hela tiden. Efter en skiktröntgen och många nervösa timmar visade det sig att det inte alls var nån tumör i mammas huvud. Var ju bara lilla jag som börjat växa i magen, ett av dom första tecknen på bäjbis i magen är ju faktiskt kraftig huvudvärk. Men det tänkte inte läkaren alls på att kolla, näedå. Himla tur att jag inte skadades av kontrastvätskan. Nåja, lördagskvällen var det lille-jul här i huset. Mamma ljög och sa att hon hade jour och att det var därför hon inte drack från vuxenglöggen. Busiga mamma...

 

 

Fredag 15/1, morbror och mamma tvättar morbrors nya bil. Eller ja, lastbil. En stoooor och himla fin Dodge. Tycker allt att mamma och pappa också ska köpa sig en amerikanare som jag kan få åka runt i som första bil. Avfettningen luktade jättestarkt så mamma höll sig undan till det luktade lite mindre. Under tiden roade hon sig med att ta ett kort på magen och skicka till pappa som var borta och jobbade. Ojoj, här tyckte mamma att magen var jättestor! Då sku ni bara veta hur den ser ut nu...

 

Sådär, det får räcka för idag. Fortsättning följer...

 


Ingela

Jaa det är så skönt med bra skor! Välbehövligt. Hoppas allt är bra med er! :-) Kraaam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: