2010-02-09
 20:46:19

Jag växer så det sprattlar!

Hej Morfar,

Du ska bara veta vad jag växer! Det är är vecka 16 för mamma, hon väger 67,5kg nu och magen börjar puta rätt bra. Du ska få se en bild nån dag, i veckan om du har tur och om mamma ids.

Nu ska du få höra vad jag hittar på den här veckan.

Jag kan hålla huvudet upprätt och rynka på pannan, öronen ja dom sitter äntligen på rätt plats. Jag dricker fostervattnet och pinkar ungefär var 45e minut. Armar, ben och alla leder är färdigbildade och funkar förhoppningsvis som dom ska. Skelettet hårdnar och nerverna svarar på hjärnans signaler, jaa nu funderar du allt på vad lilla jag ligger och funderar på hela dagarna!

Men okej, jag ska säga så du slipper fundera. Jag funderar inte så mycket, har inte så mycket att fundera på än. Däremot så sparkar jag massor och slår volter och rullar runt!

Mamma har faktiskt börjat känna mig, bubblor (näe, det är faktiskt inte pruttar hon känner för en gångs skull), kolsyra, fjärilar... Finns många sätt att försöka förklara, men mamma hon känner mig. Att jag sprattlar för fullt, mysigt värre. Snart ska jag börja sparka hon under revbenen tror jag, då är jag inte så mysig längre utan en retsticka!

Näe du morfar, nu ska jag och mamma lägga oss i soffan och titta tv med mormor. Krampådig!


morfar

Hej lilla vän om du visste vad jag längtar efter dej , vilken sort det blir ,tala inte om det låt mamma och pappa vara nyfikna men jag tror att det blir en!!!!!!!!!! det är jag säker på, men du skall veta att du är efterlängtad. ps jag tror att du pruttar ändå. mvh morgar


Ingela

Ja det var mycket trevligt att äntligen ses igen! :-) Varsågod! :-) Kramkram



PUBLICERAT: 2010-02-11, 19:35:59 | URL: http://ingela1975.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: