2010-01-27
 13:45:39

Just ja...

Glömde ju berätta varför mamma gjorde den här bloggen!
Den är främst till dig Morfar, för att du bor så långt bort. Egentligen borde du få böta som har flyttat så långt bort, men det kan inte hjälpas nu.

Så för att du ska få se mig lite oftare än vad vi kommer att ses på riktigt och så att du kan följa med mig bättre i det jag gör och just nu då hur jag växer så gjorde mamma den här bloggen.
Nu är det ju säkert inte bara du som kommer att läsa den, men den är mest till dig.

Och vet du, det finns en skitbra hemsida som du kan kika på. www.hemnet.se heter den, finns jättemycket fina hus och lägenheter där som säljs här i stan! Jättenära både mig, mamma&pappa och morbror. Bara ett tips, ifall du skulle ledsna på sör-Sverige allt för mycket så är du alltid välkommen norrut igen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: