2010-06-04
 12:51:42

Vecka 33!

Ja nu går det med en rasande fart. Vecka 33 börjar vi på idag, bara ungefär 50 dagar kvar nu tills det är tänkt att jag ska titta ut.

Jag sparkar och lever om jättemycket i mammas mage fortfarande, än finns det lite plats kvar. Barnmorskan sa att jag är inte jätteliten och inte jättestor, helt perfekt alltså! Såklart jag är perfekt, vad trodde hon?

Farmor gav mig en speldosa, jag har inte sett den än men mamma säger att den är jättefin. Farbror Ludwig hade den när han var liten. Den spelar Imagine med John Lennon och snurrar på en mobil med mjukisdjur. Mamma spelar en snutt för mig varje kväll, då dansar jag i magen. Han verkar bra den där Lennon.

17/7 spelar Boppers, 30/7 spelar Winnerbäck. Måntro om vi kan gå på nåt av dom jag, mamma&pappa... Helst har jag ju nyss kommit ut då. Börjar bli enformigt här i magen, men himla varmt och mysigt ändå.


Hanna

ja, och jag hoppas att din mamma och du mår så bra att vi kan komma och hälsa på v 31 :) eller om du har tittat ut så e det ju ännu bättre :) så man kan få klämma och snusa lite bäbis :) ta hand om er, kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: