2010-03-03
 20:19:31

Kalas hos dig Morfar!

Ja i helgen så fick du ju se mig för första gången, morfar. Nästan iallafall. Du fick se mammas mage, eller min koja som jag kallar den, där jag leker hela dagarna och faktiskt lite på nätterna också. Jag sparkar jättemycket nu och sprattlar som tusingen. På kvällarna har jag börjat med en ny lek, kullerbyttemaraton heter den. Sådär roligt tycker mamma när hon är trött och vill sova.

Tårtan var jättegod morfar, vilken tur att vi åkte hela långa och snöslaskiga vägen ner till dig för att få en bit av den. Nästa gång jag och mamma eller mamma och min framtida lillebror/lillasyster ska sitta sådär länge i bilen, då kommer mamma behöva stödstrumpor. Såna där som gammelmormor brukar ha, nu finns dom ju som tur är i lite snyggare varianter... Ojoj, mammas ben gjorde verkligen ont. Men det gör inget morfar, för vi fick ju träffa dig och äta en massa tårta och god mat dessutom. Det var roligt att få höra din röst, nu längtar jag tills i sommar då vi får ses på riktigt!



Mimmie, katten du vet. Hon är nog i puberteten nu tror jag, hon springer runt i huset och skriker hela dagarna och hela nätterna. Himla jobbigt, för jag och mamma får knappt sova nåt!
Men det värsta, det var igårkväll. Mamma fick syn på nåt konstigt och väldigt ovanligt i Mimmies bajslåda. Du kan aaaaaaldrig gissa vad det var morfar. PAPPAS KALSONGER!! Kattskrället hade släpat dit ett par som pappa måste ha lämnat utanför duschen, burit in dom i sin bajslåda och sen skottat över dom med grus. Ja jag säger då det, mina upptåg kommer nog inte ens att vara i närheten av vad katten hittar på.


Anonym

Hej min älskade vän du behöver inte vara orolig om villka bus streck som skall göras för morfar har masssssor att visa dej vi skall göra mamma orolig redan nu. vi hörs morfar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: