2010-03-09
 11:42:29

Mamma får inte prata...

Nu vet du morfar, nu har mamma fått en riktig utmaning av farbror doktorn!
Hon får inte prata i onödan! Hihi, hur ska det gå tror du? Inte så bra tror jag...

Bihåleinflammation och stämbandsinfektion hette det tydligen. Alvedon och vila, det är den enda medicinen farbrorn kunde ge mamma dessutom för min skull. Man får ju inte äta vilka preparat somhelst när man är såhär liten som jag är och vi delar ju fortfarande på maten så det blir en långsam tillfriskning för oss. Nerbäddade i soffan.

Gammelmorfar, han ligger på sjukhus. Ambulansen hämtade han imorse, så nu håller vi tummarna för att han blir piggare snart. Stackars han.

Himla tråkigt när alla är sjuka helt plötsligt. Pappa är inte heller piggelin. Han har varit i Vindeln och lagt ett golv igår och i natt, stackarn har jobbat mer än ett dygn i streck! Nu är han på väg hem iallafall, efter att ha sovit två timmar bara. Jisses Amalia, jag förstår inte hur han orkar. Han är duktig min Pappa.

Hoppas det gick bra att flyga för er Morfar, fast du också var så förkyld.



Anonym

Trist att ni är sjuka :-( hoppas ni kryar på er! Jobbigt att inte få prata. kramkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: