2010-03-22
 20:52:03

Sparkat pappa för första gången.

Nu du morfar, nu har jag sparkat på farsgubben för första gången!
I lördags när vi låg i mormors soffa och tittade på film så tog mamma pappas hand och la den på magen och då kände han för första gången mina sparkar. I söndags la sig mamma med magen mot pappas rygg, tydligen så är det lättare att känna då och ojoj, då sparkade jag massor så att han kände det.

Mamma hon vaknar på nätterna när jag motionerar runt och nu, när mamma äter eller dricker gör jag mig också ihågkommen ska du veta. Kommer kanske att bli en kick-boxare av mig så som jag går an. Det återstår ju att se vad jag hittar på. Om pappa får bestämma så blir det nog en skoterkille av mig.

Här är också en massa sparkar, precis som i mammas mage. Fast inte så lika ändå. En dag ska jag få ärva mamma och morbrors röda spark som dom hade när dom var små, sen ska vi sparka tillsammans och inte som nu då det bara är jag som står för sparkandet.


Tant/extramormor Sofia

Du får hemskt gärna sparka på mej me!! ska vi säga imorgon kväll?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: