2010-03-25
 08:58:01

Våffeldagen!

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är ju våffeldag hurra hurra hurra!

Sist mamma åt våfflor (i måndags..) så sparkade jag som tusingen hela dagen och kvällen! Idag blir det att grädda våfflor till gubbarna på mammas jobb, kanskekanske får hon smita lite tidigare som tack för våfflorna nu när pappa ääääntligen kommit hem. Kanske blir det att grädda våfflor hemma med, pappa måste ju få. Och det är ju bara våffeldag en dag per år. Eller?




Ja just det, en grej till då. Pappa har ju fått nytt jobb, HURRA! Nu kommer han att vara hemma varenda kväll och jobba i stan varenda dag. Himla bra för lilla jag sen när det är dags för dagis och grejer, mammas jobb är ju inte direkt tryggt för mig om jag blir sjuk när jag är på dagis eller nåt sånt. Vips är mamma i Kiruna 10 timmar sen... Så ikväll ska vi nog fira, fira pappa och hans nya jobb. Så skönt för han och för oss. Hela lilla familjen. <3


Anonym

jag skulle behöva veta om du är en tjej/kille... mamma har hittat en blogg med massa coola kläder. jag ska laga min symaskin så jag kan börja sy nåt åt dig. gåre bra med klänning även om du råkas vara kille? dom verkar enklast att sy nämligen :P


Ingela

GLAD PÅSK på er!! Hoppas ni får en trevlig påskhelg :-) kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: