2010-05-28
 11:48:12

Vecka 32.

Nu var det längesen det skrevs här. Men vi har fullt upp jag&mamma. Vi är sjukskrivna för "prematura sammandragningar och foglossningar." Bäst att ta det lungt då.

Veckorna tickar på och fort går det! Idag går vi in i vecka 32 och den här veckan ska jag...

*Förbereda lungorna för den riktiga andningen.
*Finjustera viktiga organ och nervsystem.
*Öka i underhudsfett och i slutet av veckan väga ungefär 2kg!
*Lära mig att svettas.

Nu fungerar alla mina fem sinnen och jag kan vrida på huvudet. Alla inre organ fortsätter att mogna, tånaglarna är färgida och håret på huvudet växer. Jag sover 90-95% av tiden, men när jag är vaken så öppnar jag och stänger mina ögon och sparkar mamma jättehårt under revbenen. Jag börjar bli riktigt stark nu ska du veta!


Näe nu måste mamma äta lunch för jag kurrar och sparkar hungrigt i magen...


Ingela

Kul när det närmar sig lilla pyrets ankomst till världen :-) Hoppas du mår bättre. Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: